Forum Sucharix RlZ Strona Główna

 Znak kapit

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lesio.
Gość






PostWysłany: Śro 16:31, 19 Paź 2005    Temat postu: Znak kapit

Szpony drasnęły go w przelocie. Zakołysał się i uderzy w płytę nagrobną. Ghul był daleko, miał więc trochę czasu by coś zrobić.
- Niezbyt dobrze to wgląda - musze rzucić znak! - pomyślał.
I wtedy nekropolia zabłysła jasnym niebieskim światłem, rana przestała prawie krwawić, a i ból zelżał. Ale guhl wracał... Wiedźmin zerwał się, zakręcił w piruecie i ciął srebrną klingom od pachwiny po bark.



Znak Kapit

Koszt w PM: 7
Modyfikator trudności: 2
Koszt WRP: 20
Obrona magiczna: tak

Działanie
Wiedźmin kładzie rękę na ranie i leczy ją. Odzyskuje K3+2, a po zażyciu białej lub czarnej mewy K3+5. Wiedźmin może rzucić ten znak raz na 1 turę.

Jak można się go nauczyć?
Wymyślił go pewien wiedźmin ze szkoły Kota. Wracał na każdą zimę do warowni i często słuchał młodych wiedźminów, którzy narzekali, że nie ma żadnego znaku, który mógłby szybko leczyć chociaż małą część ran zadanych w walce. Ponieważ świetnie władał znakami, podjął się rozwiązania tego problemu. Sam robił sobie małe rany i wielokrotnie próbował nowych kombinacji. W wyniku tych prób musiał mieć amputowane dwa palce, gdyż nieudany znak zamiast pomóc, wzmógł krwawienie i doszło do wdania się gangreny.

Wreszcie po kilku lat udało się.

Znak znają obecnie tylko niektórzy wiedźmini z jego szkoły. Kilku poluje na potwory koło Cintry, kilku w Nilfgardzie zajmuje się różnymi zajęciami, a mała garstka, która stała się najemnikami, przebywa w okolicach Lyri i Rivi.
Co sądzicie o tej pracy?
Śmiało wypowiadajcie się!
Powrót do góry
lesio
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Starachowic

PostWysłany: Śro 16:33, 19 Paź 2005    Temat postu:

Sora to napisałem ja ale zapomniałem sie zalogować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John Clark
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:40, 19 Paź 2005    Temat postu:

No jak dla mnie wpożo. Jak ostatnio byłem graczem to się nauczyłem tego znaku. Jednak myślę, że bieże za dużo PM jak na k3+2. Narazie jestem MG, ale napewno po małej modyfikacji PM do 4 napewno zezwole na posiadanie tego znaku graczom. - Dlaczego tylko 4? Bo k3+2 wyleczy nawet niecałą połowę obrażeń jakie są przeważnie zadawane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kegar
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz

PostWysłany: Nie 15:05, 23 Paź 2005    Temat postu:

Mnie się znaczek podoba. Normalnie nic dodać nic ując. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lesio
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Starachowic

PostWysłany: Nie 18:58, 23 Paź 2005    Temat postu:

Dlatego 7PM poniewarz wiedźmini rzucali proste czary a ten znak nie jest za prosty dlatego dałem 7 pm żeby ludzie nie mówili że znak to ma za mało pm itp. ale to można zmienić według własnego opowiadania bo przecierz bajarz jest Panem świata gry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John Clark
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:13, 23 Paź 2005    Temat postu:

No ale zastanów się. Ten znak zostaje rzucony bardzo szybko i równie szybko działa. Więc napewno nie jest zbyt skomplikowany, żeby się na nim wielce skupiać i koncentrować. Rozumiem twoją przezorność - też nie lubię jak ktoś głupio komentuj"za mało MT" itp. Ale mimo to wolę dać 4 PM żeby taki wiedźmin - który i tak ma mało PM- mógł sobie go częściej rzucać, tym bardziej, że nie może na bieżąco uzupełniać energii jakimś żywiołem Exclamation Pozdro Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kegar
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz

PostWysłany: Pon 17:11, 28 Lis 2005    Temat postu:

Trzeba przyjąć, że skoro znak rzucany jest szybko nie może być zbyt skomplikowany... tutaj zgadzam sie ze Smithem, jednak nie zgadzam się z 4 PM, to trochę za mało... 7 to znowu za dużo.
Wiekszość znaków w wiedźminie bazowo kosztuje 5 PM więc niech kapit też tak ma.
MT zmieniłem z 2 na 1.

Zmieniłem też leczone obrażenia:
k3 (+1 za każdy dodatkowy sukces)
k6 (+1 za każdy dodatkowy sukces) po spożyciu białej mewy
k6 (+2 za każdy dodatkowy sukces) po spożyciu czarnej mewy

To jest moja propozycja tego znaku....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lesio
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Starachowic

PostWysłany: Czw 20:11, 29 Gru 2005    Temat postu:

modyfikacja jest bardzo dobra,znak napisałem jkies 9miesięcy temu i wtedy dopiero zaczynałem przygode z rpg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sucharix RlZ Strona Główna -> Wiedźmin:Gra Wyobraźni Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin