Forum Sucharix RlZ Strona Główna

 Obrażenia i wyparowania

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lesio
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Starachowic

PostWysłany: Wto 16:03, 18 Paź 2005    Temat postu: Obrażenia i wyparowania

Wiele jest o to szumu a podręcznikowa poropozycja jest trochę nierealna
proszę więc o zamieszczenie własnych propozycji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John Clark
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:20, 18 Paź 2005    Temat postu:

Ja gram troszkę inaczej:
Płytówka - 7 lub więcej, z tym, że daję również możliwość ześlizgnięcia się, lub odbicia strzał oraz brak obrażeń od broni jednoręcznych.

Kolczuga- 3 lub więcej oraz na gwygyr'a nie działają wyparowania.

Skurzana- 2 oraz na gwyhyr i wiedźmiński miecz wyparowania nie działają.

Jeżeli chodzi o obrażenia, to co ci nie pasuje Question Jedyne co zmieniłem, to to, że trafienia w głowę broniami białymi zabijają na miejscu, a strzały i bełty tylko w wypadku trafienia w oko, lub inny czuły punkt. Dodatkowo bohater trafiając w jakieś miejsce prawie zawsze powoduje jakieś dodatkowe eekty np. paraliż ramienia, spowolnienie (cios w nogę), ogłuszenie i chwilowa niedyspozycja - trafienie w mostek lub inny czuły punkt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kegar
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz

PostWysłany: Śro 11:51, 26 Paź 2005    Temat postu:

U mnie kwestia pancerza została załatwiona tak: to co proponują w podręczniku pomnożone przez 3. Spróbuj zranić teraz takiego rycerza w pełnej płytówce Very Happy Zresztą pancerze potworów też tak załatwiam. Smoka walniesz albo w podbrzusze albo w inne czułą część ciała Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lesio
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Starachowic

PostWysłany: Czw 18:57, 27 Paź 2005    Temat postu:

O obrażenia chodzi mi oto że taki przec8iętny wojownik uderzając mieczem w korpus nie zabije bez krytycznego laobo dodatkowych sukcesów prostego wieśniaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John Clark
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:08, 27 Paź 2005    Temat postu:

A jeśli o to chodzi, to sprawę urealniam, robiąc tak:
jeżeli gracz dobrze opowie co ma zamiar zrobić, to atakując na brzuch powodje, że przeciwnik kuca, łapie się za brzuch i stęka ;D a gracz go dobija, albo zostawia i koleś się wykrwawia. W głowę, prawie zawsze jest KILL. W nogę - wróg kuleje, w ramię - wróg ma sparaliżowane ramię itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:18, 28 Paź 2005    Temat postu:

lesio napisał:
O obrażenia chodzi mi oto że taki przec8iętny wojownik uderzając mieczem w korpus nie zabije bez krytycznego laobo dodatkowych sukcesów prostego wieśniaka


A spróbuj załatwić to tak: załóżmy że taki wieśniak ma obrony fizycznej na broń 2 a twój boski wojownik 4 walki bronią. 2 - 4 = -2 Znaczy się dwa sukcesy z góry. Do tego dodaj no powiedzmy 1 sukces wynikający z rzutu kośmi, co daje 3 sukcesy więcej a z mechaniki wiemy, że każdy sukces więcej to +3 do obrażeń. W sumie w naszym przykładzie + 9 do obrażeń. Jeśli teraz dorzucimy do tego mody fikatory za siłe i rzut kośćmi to wyjdzie nam całkiem spora liczba, która jeśli nie zabije to sprawi dość pożądny ból... Mam nadzieję że wyrażam sie dość jasno. Very Happy
Powrót do góry
Kegar
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz-Pleszew-Chocz

PostWysłany: Pią 17:20, 28 Paź 2005    Temat postu:

Ten gość wyżej to ja... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sucharix RlZ Strona Główna -> Wiedźmin:Gra Wyobraźni Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin