Forum Sucharix RlZ Strona Główna

 Walka

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
John Clark
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 2118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:53, 16 Lip 2006    Temat postu: Walka

Mógł by ktoś szybcikiem opisać system walki?? Był bym wdzięczny Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shycha
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 23:45, 16 Lip 2006    Temat postu:

d&d ver. 2.0 (albo coś około Wink)
doszedłem do tego po graniu w bg : )
ważne!! kp im niżej tym lepiej
rzut na k20 musi być mniejszy (równy ?) od trako + kp, z tym, że 1 - zawsze trafia (krytycznie : ) obrażenia razy 2, w ver. 3.0 [i wyższej w zależności od broni podwójny mieczma chyba razy 3 i zadaje 2k6 obrażeń]) 20 - krytyczne pudło (jakieś tem minusy w następnej turze - użyj wyobraźni Wink, było chyba + 2 do kp w 2.0).

d&d ver 3.0 (chyba ? : ))
a do tego po kotor'ze i (chyba...) iwd 2.
rzut na k20 + atak > (być może równy...) od obrony (czy czegoś takiego).

ataki są wykonywane w kolejności opóźnienia danej broni (tak samo są rzucace czary), miecz dwuręczny ma chyba 9, a sztylet coś między 1 -3 : ).

obrażenia zależą od broni. miecz długi k8, bastard 2k4, dwuręczny k10, są chyba wersje k12 (??), krótki (i chyba włócznia) k6, sztyley k3, katana k10. dodawany jest modyfikator od siły. w wersji 3.0 i wyżej jest to chyba (si - 10) / 2. a w 2.0 trzeba spojrzeć do tebeli (znaczy się nie pamętam : ))

bronie magiczne dają bonus do trafienia i obrażeń (z tym, że umagicznione katany są baaardo rzadkie).

niewidzialni przeciwnicy mają chyba -4 do kp (w 3.0 +4 do obrony).

no i każda zroja inaczej przyjmuje różne rodzaje obrażeń. np. jeśli w koluczuge walniesz młotem (obr. obuchowe Wink) to baaardziej zaboli niż w paskową albo i nawet skórzaną (???) (mowa o zbrojach nie umagicznionych Wink)

ver. 2.0 9robione z pamięci)
skórzana - kp8
ćwiekówka kp7
paskowa kp5 (ale [naj ???]lepiej wyrzymuje obrażenia obuchowe).
kolczuga kp4
płytówka kp2 (dobre na sieczne)
pełna płytówka kp0 (też na sieczne)
hełm -1 do kp.

obrażenia:
sztylet, włócznia, bełty, strzały - kłute
młot, maczuga - obuchowe
miecz, sejmitar, katana, topór - sieczne
być może jeszcze były inne rodzaje, ale teraz sobie nie przypomne --> %) Razz

no tak to jakoś wygląda, zaznaczam, że podręcznik do ad&d widziałem przez jakieś 1/2 h w empiku : ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sucharix RlZ Strona Główna -> D&D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin